Ønskeliste

Styrketræning

Filter
Farvegruppe
  1. beigeblåbrunfarvetgennemsigtiggrågrøngulguldhvidlillalyserødorangerødsortsølv
Materiale
Vægt
  1. 10 kg
  2. 12 kg
  3. 12,5 kg
  4. 14 kg
  5. 15 kg
  6. 16 kg
  7. 17,5 kg
  8. 18 kg
  9. 19 kg
  10. 2 kg
  11. 2 x 0,5 kg
  12. 2 x 1,0 kg
  13. 2 x 1,5 kg
  14. 2 x 10 kg
  15. 2 x 10,1 kg
  16. 2 x 12,5 kg
  17. 2 x 14,0 kg
  18. 2 x 15 kg
  19. 2 x 15,4 kg
  20. 2 x 2,0 kg
  21. 2 x 3,0 kg
  22. 2 x 4,0 kg
  23. 2 x 5,0 kg
  24. 2 x 7,5 kg
  25. 2 x 9,0 kg
  26. 20 kg
  27. 22 kg
  28. 22,5 kg
  29. 24 kg
  30. 25 kg
  31. 27,5 kg
  32. 28 kg
  33. 30 kg
  34. 30,75 kg
  35. 4 kg
  36. 5 kg
  37. 6 kg
  38. 7,5 kg
  39. 8 kg
  40. 9 kg
  • Træningsbænk universal
    495,00 dkk
    FRI FRAGT
    (2)
    • Squat rack
      525,00 dkk
      FRI FRAGT
      • Power Station
        395,00 dkk
        FRI FRAGT
        • Træningsstation
          2.225,00 dkk
          FRI FRAGT

        Muskelopbygning ved hjælp af særlig styrketræning

        Styrketræning er mindst lige så vigtigt som udholdenhedssport: For det første opbygger man nemlig muskler, og for det andet forbrænder man fedt, så kroppen fremstår stram og tonet. Hertil forbrænder man automatisk flere kalorier, hvis man har meget muskelmasse - og på den måde fremstår man også slankere! Hvis du vil opbygge muskler, skal du træne to til tre gange om ugen, og for at opretholde din fitnessform er én træningssession pr. uge faktisk nok. Og så behøver du ikke en gang at melde dig ind i et fitness center ...

        Styrketræning derhjemme

        Hvis man kunne tænke sig at indrette et lille fitnesshjørne i sit hobbyrum eller i soveværelset, så har vi et stort udvalg af håndvægte, vægtbænke, multistationer, vægtstangsstativer, chin up-barer og vægtstænger i vores online-butik. Med disse redskaber kan du lave forskellige øvelser inden for styrketræning som bicep curls, squats og dips i dit eget hjem. Vær opmærksom på at øge belastningen langsomt og husk at lægge pauser ind, hvis musklerne brænder eller helt begynder at sitre. Det er også vigtigt, at du ved hjælp af en fokuseret og klog træning undgår ensidige belastninger og i stedet får gang i forskellige steder på kroppen. Allerede efter få uger vil du kunne se de første resultater i form af markerede armmuskler, en stærkere ryg og måske ligefrem en sixpack i spejlet.

        Styrketræning er godt for alle

        Uanset hvor gammel du er, og i hvilken form du er: Alle kan forbedre deres kondition med lidt let styrketræning. Man bør dog opsøge læge, før man begynder at træne, hvis man lider af hjerte- karsygdomme, forhøjet blodtryk eller en kronisk sygdom som diabetes. Det samme gælder for nybegyndere inden for styrketræning, hvis man er over 35. Din læge kan give dig tips til, hvordan du gør din styrketræning optimal.

        © TecTake   |   Alle priser er inklusiv moms og fragt

        Forsendelsesinformationer:Vi afsender din ordre samme dag, som du bestiller den, hvis: