Ofte stillede spørgsmål

🚚 Forsendelse og levering


Er fragten gratis? Hvor lang er leveringstiden?

Vi har gratis levering i hele Danmark.
Den forventede leveringstid er omkring 1-3 hverdage fra afsendelsen af ordren. Vi gør dog opmærksom på, at leveringstiden ikke garanteres, da enkelte uforudseete forsinkelser kan forekomme. Ved bestillingen inden kl 10 sendes ordren oftest på samme hverdag. Ved bestilling efter kl 10 så sendes ordren først på den næste hverdag.

 

 

Kan jeg følge min pakkes leveringsstatus?

Ja, så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med informationer, om hvordan du kan følge din forsendelse.

 

Kann ich den Status meiner Lieferung verfolgen?

Ja, sobald Deine Sendung verschickt wurde, erhältst Du per E-Mail weitere Informationen zur Sendungsverfolgung.

🛒 Bestilling & produkter


Hvordan lægger jeg en ordre i tectakes webshop?

Kig på udvalget i webshoppen og vælg de produkter, som du ønsker at købe. Klik på knappen "Læg i kurv" på produktsiden, for at lægge dem i kurven. Når du vil afslutte din ordre, trykker du på "Gå til bestilling", for at gennemføre ordren. Hvis du vil føje flere varer til din bestilling, kan du kigge videre i webshoppen og vende tilbage til indkøbskurven senere ved at trykke på kurve-symbolet øverst på skærmen. Her indtaster du din fakturaadresse og eventuel leveringsadresse, hvis denne ikke er den samme som fakturaadressen, samt din foretrukne betalingsmåde, og gennemser din ordre. For at sende ordren, skal du blot trykke på "Køb nu".

 

Hvordan ved jeg, om min ordre er modtaget?

Når du har afsluttet ordren, sender vi en ordrebekræftelse til den mailadresse, som du har opgivet under bestillingen.

 

Hvordan får jeg fakturaen på min ordre?

Du modtager fakturaen ligesom ordrebekræftelsen via mail, når ordren er afsendt.

 

Er der et mindstebeløb, jeg skal bestille for?

Nej, her hos tectake er der ikke noget mindstebeløb, som der skal bestilles for.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Det er kun muligt at annullere ordren, så længe varen endnu ikke er behandlet på vores lager. Hvis du ønsker at gøre dette, bedes du kontakte vores kundeservice.

 

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Oftest skyldes det, at der er sket en tastefejl i mailadressen. Du bedes venligst kontakte kundeservice på mail@tectake.dk. Så kan de undersøge nærmere.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en ordre, der ikke er komplet?

Oftest er der flere pakker på vej til dig. Vi anbefaler først at tjekke de modtagne pakkesporinger, for at se om en eller flere pakker mangler at blive leveret. Når det gælder forsendelser, som består af flere pakker, beder vi dig venligt vente 1-2 dage. Varerne sendes ganske vist samlet, men transportfirmaet kan adskille pakkerne under transporten.

Hvis dette ikke opklarer dine spørgsmål, så kontakt venligst vores kundeservice.

 

Hvor finder jeg samlevejledningerne?

Der ligger en samlevejledning sammen med varen. Derudover finder du mange af vores produktvideoer på produksiderne og YouTube, som viser hvordan, varen samles. Du er også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail@tectake.dk og efterspørge en samlevejledning.

 

Hvordan kan jeg tjekke om varen er på lager?

På vores hjemmeside finder du alle de produkter i vores sortiment. Hvis et produkt ikke kan leveres hurtigst muligt, så fremgår det på hjemmesiden. Du kan også vælge at tilmelde dig en service inde på produktsiden, der giver dig besked, når varen er på lager igen.

 

Kan der ske prisændringer, når jeg har afgivet ordren?

De priser, som du ser, når du bestiller, er de priser der gælder for dig. Efterfølgende prisændringer har ingen indflydelse på din ordre.

 

💰 Betalingsmuligheder


Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Hos tectake kan du vælge imellem at betale med betalingskort (VISA / MasterCard / Dankort), Mobilepay, Klarna og bankoverførsel.

 

Hvordan fungerer betaling via bankoverførsel?

Overfør det totale beløb til vores bankkonto, som med vores registrerings- og kontonummer står anført i din ordrebekræftelse. Når vi har modtaget og registreret din betaling, behandles og afsendes din ordre.

 

Hvordan fungerer betaling med betalingskort?

Når du vælger at betale med dit betalingskort, bliver du automatisk sendt videre til en sikker side, hvor du skal gennemføre betalingen. Når denne er gennemført, bliver du sendt tilbage til vores hjemmeside.

 

Hvordan fungerer betaling med Mobilepay?

Ved betaling med Mobilepay bliver du sendt videre til en side, hvor du skal vælge mellem betaling via Mobilepay eller betalingskort. Vælger du også her Mobilepay, bliver du bedt om at indtaste dit telefonnummer, hvorefter der oprettes en forbindelse til din Mobilepay-app på din smartphone eller tablet. Der sendes her en betalingsanmodning, som du via app'en skal godkende. Betalingssiden vil registrere, når du har godkendt betalingen, og du bliver sendt tilbage til vores hjemmeside.

 

Hvordan fungerer betaling med Mobilepay?

Ved betaling med Mobilepay bliver du sendt videre til en side, hvor du skal vælge mellem betaling via Mobilepay eller betalingskort. Vælger du også her Mobilepay, bliver du bedt om at indtaste dit telefonnummer, hvorefter der oprettes en forbindelse til din Mobilepay-app på din smartphone eller tablet. Der sendes her en betalingsanmodning, som du via app'en skal godkende. Betalingssiden vil registrere, når du har godkendt betalingen, og du bliver sendt tilbage til vores hjemmeside.

 

Wie funktioniert die Zahlungsart Klarna?

Mit Klarna kannst Du zum einen auf Rechnung bezahlen, was Dir einen schnellen und bequemen Einkauf ermöglicht, zum anderen kannst Du auch flexibel in Raten Zahlen. Hierbei kannst Du ganz alleine die Dauer und die Höhe der Ratenzahlung bestimmen. Schaue Dir sich ganz einfach Deine Bestellung zuerst an bevor Du diese bezahlst und schicke zurück, was Dir nicht gefällt.

🔄 Fortrydelse og returnering


Jeg synes alligevel ikke om den bestilte vare. Hvordan kan jeg fortryde mit køb?

For at returnere dit køb, så bedes du venligst sende en mail til vores kundeservice på mail@tectake.dk og informere om at du ønsker at returnere ordren. Så fremsender de yderligere information. Du kan læse nærmere om returnering her.

 

Hvor lang er fortrydelsesretten?

Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af pakken.

 

Hvad koster returnering?

Desværre tilbyder vi ikke gratis returnering, og kunden er derfor selv ansvarlig for returneringsomkostningerne. Yderligere informationer vedrørende returneringsomkostninger, finder du her.

 

Wenn Du Deinen Artikel stornieren möchtest, sende uns diesen bitte frankiert zu. Lege bitte eine Rechnungskopie in das Paket und vermerke, dass Du stornieren möchtest. Die Rücksendung geht an folgende Adresse:

TecTake Danmark Aps
Frederiksborggade 20B, 1. sal
1360 København K

Ist die Rücksendung kostenlos?

Wenn du deine Bestellung zurückschicken möchtest, übernimmst du die Kosten für den Rückversand. Die Höhe der Kosten für den Rückversand sind davon abhängig wie groß oder schwer das Paket ist. Mehr Informationen findest du in unserer Regelung zu den Rücksendekosten.
Schicke dein Paket bitte an folgende Adresse zurück:

TecTake GmbH
Tauberweg 41
97999 Igersheim

Wenn du deine Bestellung zurückschicken möchtest, übernimmst du die Kosten für den Rückversand. Die Höhe der Kosten für den Rückversand sind davon abhängig wie groß oder schwer das Paket ist. Mehr Informationen findest du in unserer Regelung zu den Rücksendekosten. Schicke dein Paket bitte an folgende Adresse zurück:

TecTake Danmark Aps
Frederiksborggade 20B, 1. sal
1360 København K

🔧 Reklamationsret og reservedele


Hvor lang tid gælder min reklamationsret?

Du har 2 års reklamationsret på alle køb. Dog gælder en række bestemmelser i denne forbindelse. Du finder flere informationer om dette her.

 

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager mine varer i defekt eller beskadiget tilstand?

Heldigvis sker det sjældent, men skulle det alligevel ske, bedes du venligst sende en mail til vores kundeservice team på mail@tectake.dk med billeder af skaden, så vi kan finde en løsning på problemet. Reklamationer kan desværre ikke behandles telefonisk.

 

Der mangler dele i min ordre. Hvordan får jeg de manglende ting?

Det beklager vi. I tilfælde af, at du har modtaget en mangelfuld ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan få sendt de manglende dele afsted til dig hurtigst muligt.

 

📧 Brugerkonto og nyhedsbrev


Hvilke fordele er der ved at have en brugerkonto hos tectake.dk?

Tectakes brugerkonto giver dig et overblik over alle dine aktiviteter hos tectake.dk. Du kan administrere dine ordrer, lave en ønskeseddel og redigere dine personlige data.

Hvordan opretter jeg mig hos tectake.dk?

Du kan let og med få enkle trin oprette din egen brugerkonto hos tectake.dk via dette link.

 

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt min adgangskode?

Via ’Min konto’ -> ’Log ind’ finder du i højre side ”Glemt din adgangskode?”, og du kan her ændre din adgangskode.

 

Hvordan kan jeg redigere mine oplysninger?

Du kan nemt redigere dine oplysninger i din brugerkonto. Her kan du med få trin ændre din adresse og e-mailadresse eller abonnere på nyhedsbrevet.

 

Hvilke fordele giver tectakes nyhedsbrev?

Tectakes nyhedsbrev giver dig altid aktuelle informationer om nyheder og særlige tilbud i vores webshop. Efter tilmelding vil du regelmæssigt modtage rabatkoder og tilbud.

 

Hvordan kan jeg framelde mig tectakes nyhedsbrev?

Nederst i alle nyhedsbrevene er der et link, hvor du nemt kan afbestille nyhedsbrevet.

 

💸 Rabatkoder


Hvordan indløser jeg min rabatkode?

Når du skal gennemføre din ordre, indtaster du din personlige rabatkode i det markerede felt ’Kuponkode’ og trykker ’Indløs’. Du vil herefter kunne se rabatten med det samme.

 

Hvordan modtager jeg rabatkode?

Rabatkoder sendes ud løbende via vores nyhedsbrev. 

 

Kan jeg bruge flere rabatkoder til en enkelt ordre?

Nej, du kan kun indløse en rabatkode pr. ordre.

 

Hvorfor vil systemet ikke acceptere min rabatkode?

Dette kan forekomme, hvis din rabatkode er udløbet eller hvis du ikke har nået den minimumsværdi for din ordre som er på 500 kr.

 

Studierabat

Desværre tilbyder vi ikke studierabat.

 

✅ Kvalitetsstempel og logo


Er tectake e-mærket?

Ja, tectake er en e-mærket webshop.

 

Hvad betyder TÜV og GS-certifikatet?

"GS"-certifikatet for bekræftet sikkerhed er frivilligt for producenter. Det er bekræftet ved TÜV-godkendelse, at vores produkter ved tilsigtet brug ikke medfører nogen risici for forbrugeren. Hermed sikrer vi dig den optimale sikkerhed.

 

Ist der tectake-Onlineshop PCI DSS zertifiziert?

Der Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) findet im tectake-Onlineshop Anwendung. Er ist ein Sicherheitsstandard, der Organisationen dabei unterstützt, Kartendaten von Kunden zu schützen. Damit erhalten Sie als tectake-Kunde umfangreiche Sicherheit beim Zahlen mit Ihrer Kreditkarte.

Was sagt das TÜV- und GS-Zertifikat aus?

Das für Hersteller freiwillige Prüfzeichen „GS“ („Geprüfte Sicherheit“) bescheinigt unseren Produkten durch den TÜV, dass bei sachgemäßer Verwendung keine Gefahren für den Verbraucher entstehen. Hiermit können wir Ihnen eine bestmögliche Absicherung gewähren.

💻 Hjemmeside og databeskyttelse


Hvilke browserindstillinger er nødvendige for at bruge tectakes webshop?

Når du bruger den nyeste version af din browser, kan du uden problemer surfe på tectakes hjemmeside.

 

Overføres mine data sikkert?

Ja, det gør de. Du kan finde alt om vores gældende forholdsregler her.

 

Benytter I cookies på hjemmesiden?

Ja, vi bruger cookies for at kunne tilbyde dig adskillige nyttige funktioner. Du kan dog selv bestemme, om du vil tillade cookies. Hvis du beslutter dig for ikke at acceptere cookies på hjemmesiden www.tectake.dk, er det muligt, at vores siders funktionalitet begrænses, og at du ikke kan gøre brug af visse tjenester. Vi beder om din forståelse i den forbindeæse. Du finder flere informationer her.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke finder svar på mit spørgsmål her?

Så skriver du bare direkte til vores kundeservice enten via kontaktformularen eller på mail@tectake.dk, så vi kan besvare dine spørgsmål.