Ønskeliste

Ofte stillede spørgsmål

1 Bestilling & produkter

Hvordan lægger jeg en ordre i TecTakes webshop?

Kig på udvalget i webshoppen og vælg de produkter, du ønsker at købe. Klik på knappen "Læg i kurv" på produktsiden, for at lægge dem i kurven. Når du vil afslutte din ordre, trykker du på "Gå til bestilling", for at gennemføre ordren. Hvis du vil føje flere varer til din bestilling, kan du kigge videre i webshoppen og vende tilbage til indkøbskurven senere ved at trykke på kurve-symbolet øverst på skærmen. Her indtaster du din fakturaadresse og eventuel leveringsadresse, hvis denne ikke er den samme som fakturaadressen, samt din foretrukne betalingsmåde, og gennemser din ordre. For at sende ordren, skal du blot trykke på "Køb nu".

Hvordan ved jeg, om min ordre er modtaget?

Når du har afsluttet ordren, sender vi en ordrebekræftelse til den mail-adresse, du har opgivet under bestillingen.

Hvordan får jeg fakturaen på min ordre?

Du modtager fakturaen ligesom ordrebekræftelsen via mail.

Er der et mindstebeløb, jeg skal bestille for?

Nej, her hos TecTake bruger vi ikke noget mindstebeløb.

Kan jeg annullere min ordre?

Det er muligt at annullere ordren uden at angive årsagen, så længe varen endnu ikke er afsendt. Hvis du ønsker at gøre dette, bedes du kontakte vores kundeservice.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en ordre, der ikke er komplet?

Dette forekommer normalt ikke. Hvis det alligevel sker, undskylder vi naturligvis og sender straks de manglende ting til dig. Skulle det ske, så kontakt venligst vores kundeservice. Når det gælder forsendelser, som består af flere pakker, beder vi dig venligt vente 1-2 dage. Varerne sendes ganske vist samlet, men transportfirmaet kan vælge at levere pakkerne hver for sig.

Hvor finder jeg samlevejledningerne?

Der ligger en samlevejledning sammen med varen. Derudover finder du mange af vores produktvideoer på YouTube, der viser hvordan varer samles.

Hvordan kan jeg tjekke om varen er på lager?

På vores hjemmeside finder du alle de produkter, der er til rådighed. Hvis et produkt ikke kan leveres omgående, fremgår det på hjemmesiden. Du kan også vælge at tilmelde dig en service, der giver dig besked, når varen er på lager igen.

Kan der ske prisændringer, når jeg har afgivet ordren?

De priser, som du ser, når du bestiller, er de priser der gælder for dig. Efterfølgende prisændringer har ingen indflydelse på din ordre.

[Til sidens begyndelse]

2 Betalingsmuligheder

Hvilke betalingsmåder kan jeg benytte på hjemmesiden?

I vores webshop kan du vælge at betale med PayPal, kreditkort/Dankort eller bankoverførsel.

[Til sidens begyndelse]

3 Forsendelse og levering

Hvilke forsendelsesomkostninger skal jeg betale? Hvor lang er leveringstiden?

Vi har fri levering i hele Danmark. Leveringsdetaljerne finder du her.

Kan jeg følge min pakkes leveringsstatus?

Ja, så snart din ordre er sendt, modtager du en e-mail med informationer om hvordan, du kan følge din forsendelse.

[Til sidens begyndelse]

4 Fortrydelse og returnering

Jeg synes alligevel ikke om den bestilte vare. Hvordan kan jeg fortryde mit køb?

Du kan læse alle informationer om fortrydelsesretten her.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvordan du returnerer en vare, kan du læse her.

Er det gratis at sende varer retur?

Informationer vedrørende returneringsomkostninger, finder du her.

[Til sidens begyndelse]

5 Reklamationsret og reservedele

Hvor lang tid gælder min reklamationsret?

Hos os har du ifølge loven krav på 2 års reklamationsret. Du finder flere informationer om dette her.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager mine varer i defekt eller beskadiget tilstand?

Heldigvis hænder dette sjældent, men skulle det alligevel ske, bedes du venligst kontakte vores kundeservice, så vi kan finde en løsning på problemet.

Min ordre er ikke komplet. Hvordan får jeg de manglende ting?

I tilfælde af, at du har modtaget en mangelfuld ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, så vil vi sørge for at få sendt de manglende dele afsted til dig hurtigst muligt.

[Til sidens begyndelse]

6 Brugerkonto og nyhedsbrev

Hvilke fordele er der ved at have en brugerkonto hos TecTake.dk?

TecTakes brugerkonto giver dig et godt overblik over alle dine aktiviteter hos TecTake.dk. Du kan administrere dine ordrer, lave en ønskeseddel, og redigere dine personlige data.

Hvordan opretter jeg mig hos TecTake.dk?

Du kan let og med få enkle trin oprette din egen brugerkonto hos tectake.dk via dette link.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt min adgangskode?

Det gør ikke noget. Via Min konto -> Min brugerkonto kan du i højre side på "Glemt adgangskode" og ændre din adgangskode.

Hvordan kan jeg redigere mine oplysninger?

Du kan nemt redigere dine oplysninger i din brugerkonto. Her kan du med få trin ændre din adresse eller e-mailadresse, eller abonnere på nyhedsbrevet.

Hvilke fordele giver TecTakes nyhedsbrev?

TecTakes nyhedsbrev giver dig altid aktuelle informationer om nyheder og særlige tilbud i vores webshop. Når du tilmelder dig, får du også et gavekort til vores webshop, ligesom vi regelmæssigt sender rabatkoder til din næste ordre med i nyhedsbrevene.

Hvordan kan jeg framelde mig TecTakes nyhedsbrev?

Nederst i alle nyhedsbrevene er der et link, hvor du nemt kan afbestille nyhedsbrevet.

[Til sidens begyndelse]

7 Rabatkoder

Hvordan indløser jeg min rabatkode?

Når du skal gennemføre din ordre, indtaster du din personlige rabatkode i det markerede felt, og trykker ’Benyt rabatkupon’. Du vil herefter kunne se rabatten med det samme.

Kan jeg bruge flere rabatkoder til en enkelt ordre?

Nej, du kan kun indløse en rabatkode pr. ordre. Du kan dog anvende andre rabatkoder til dine næste indkøb.

Hvorfor vil systemet ikke acceptere min rabatkode?

Dette kan forekomme, hvis din rabatkode er udløbet eller hvis du ikke har nået den minimumsværdi for din ordre som er på DKK 500,-.

[Til sidens begyndelse]

8 Kvalitetsstempel og logo

Er TecTakes webshop E-mærket?

Som E-mærket webshop tilbyder vi vores kunder en sikker og brugervenlig indkøbsoplevelse. E-mærket er hele Danmarks garanti for sikker og gennemsigtig e-handel

Er TecTakes webshop PCI DSS-certificeret?

Vi benytter standarden Payment Card Industry Data Security (PCI DSS) i TecTakes webshop. Det er en sikkerhedsstandard, der hjælper virksomheder med at beskytte deres kunders kortdata. Sådan opnår du, som TecTake-kunde, omfattende sikkerhed når du betaler med dit kreditkort.

Hvad betyder TÜV og GS-certifikatet?

"GS"-certifikatet for bekræftet sikkerhed er frivilligt for producenter. Det er bekræftet ved TÜV-godkendelse, at vores produkter ved tilsigtet brug ikke medfører nogen risici for forbrugeren. Hermed garanterer vi dig den optimale sikkerhed.

[Til sidens begyndelse]

9 Hjemmeside og databeskyttelse

Hvilke browserindstillinger er nødvendige for at bruge TecTakes webshop?

Når du bruger den nyeste version af din browser, kan du uden problemer surfe på TecTakes hjemmeside.

Overføres mine data sikkert?

Ja, det gør de. Du kan finde alt om vores gældende forholdsregler her.

Benytter I cookies på hjemmesiden?

Ja, vi bruger cookies for at kunne tilbyde dig adskillige nyttige funktioner. Du kan dog selv bestemme, om du vil tillade cookies. Hvis du beslutter dig for ikke at acceptere cookies på hjemmesiden www.tectake.dk, er det muligt, at vores siders funktionalitet begrænses, og at du ikke kan gøre brug af visse tjenester. Vi beder om din forståelse for dette. Du finder flere informationer her.

[Til sidens begyndelse]

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke finder svar på mit spørgsmål her?

Så skriver du bare direkte til vores kundeservice, så vi kan besvare dine spørgsmål.

[Til sidens begyndelse]

© TecTake   |   Alle priser er inklusiv moms og fragt

Forsendelsesinformationer:

Vi sender gratis til hele Danmark.

NB I øjeblikket har vi desværre kun gratis fragt i Danmark. Det betyder, at levering til Færøerne, Grønland eller internationalt i øjeblikket koster ekstra.

Levering

Efter at have modtaget din fulde betaling, vil ordren blive behandlet, og ordren afsendes. Så snart din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en forsendelsesbekræftelsesemail fra os. Denne email indeholder flere oplysninger om, hvordan du kan Track&Trace din ordre. Leveringen vil normalt ske indenfor 3 - 5 arbejdsdage. Ved afsendelse af flere pakker, kan det af logistiske årsager ske, at ikke alle dine pakker leveres samtidigt.

Vi sender din vare samme dag som du bestiller den, hvis:

- vi modtager din betaling inden kl. 12:00 (Mandag til Fredag med undtagelse af helligdage).
- du betaler med en ”straks” betalingsmetode (PayPal, Dankort/kreditkort) eller ved efterkrav.
- varen er på lager.